2014. május 15., csütörtök

Lenmaglisztes-diós meggyes süti


Ezt a receptet a Re-Form életmód oldalon találtam, ahol Hédi rengeteg hasonló szénhidrátszegény recepttel örvendezteti meg olvasóit. Elsőnek ezt a lenmaglisztes meggyes sütit készítettem el, amihez előtte  minden reform hozzávalót beszereztem. Kicsit féltem, hogy milyen lesz a végeredmény, (már volt ami a kukában landolt), de végül nem okozott csalódást, egy könnyű és finom, a meggytől kissé savanykás piskótát kaptam.

Hozzávalók:
  • 4 egész tojás
  • 3 evőkanál lenmagliszt (40g)
  • 3 evőkanál búzasikér (40g)
  • 3 evőkanál darált dió (50g)
  • 5 evőkanál eritrit (70g)
  • 10 evőkanál víz
  • 1 kiskanál sütőpor
  • 2-3 marék meggy
Elkészítése:
  1. A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjét külön habbá verjük.
  2. A sárgáját az eritrittel és a vízzel habosra keverjük.
  3. A száraz hozzávalót kimérjük és összekeverjük, majd szépen folyamatosan a sárgás habhoz adjuk.
  4. Legvégül a fehérje habot is hozzákeverjük.
  5. Kókuszzsírral kikent tortaformába öntjük és a tetejét tetszőleges mennyiségű meggyel megszórjuk.
  6. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 45 perc alatt készre sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése