2016. október 11., kedd

Kókuszos-citromos torta


A Vénusz hirdetett egy sütifotó versenyt, ahol 8 recept közül kellett kiválasztani egyet és megsütni. Én ezt a kókuszosat választottam és nem döntöttem rosszul, nagyon finom lett. Eredetileg bögrével kell mérni a hozzávalókat, azonban én jobban szeretem precízen kimérni az összetevőket.
A héten még Ti is versenybe szállhattok vagy megnézhetitek a többi receptet: http://www.venusz.hu/temak/38/suss-hetkoznap-a-venusszal-nyeremenyjatek
Hozzávalók:
  • 2 egész tojás
  • 20 dkg vénusz margarin
  • 18 dkg kristálycukor
  • 1,5 dl kefír
  • 20 dkg liszt
  • 8 dkg kókuszreszelék
  • 1 kiskanál sütőpor
  • 1 kiskanál vaníliás cukor
  • 1 citrom héja és leve
Elkészítése:
  1. A tojásokat a cukorral és margarinnal habosra keverjük.
  2. Hozzáadjuk a kefírt, a citrom héját és levét.
  3. Végül a szárazanyagokat is hozzákeverjük.
  4. Egy tortaformát (26cm) kivajazunk, kilisztezünk és a simára kevert masszánkat beleöntjük.
  5. Előmelegített sütőben, 180 fokon 40 perc alatt szép arany színűre sütjük.
  6. Miután kiszedtük a tetejét megkenjük pár evőkanál baracklekvárral, majd megszórjuk pirított kókuszreszelékkel. (száraz serpenyőbe szórjuk és pár percig pirítjuk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése